La femme fatale est la femme à côté de vous

Se ştia că este răsfăţata designerilor de peste tot, iar paparazzii o urmăreau lacomi, cu ochi de vultur prin toate locaţiile în care îşi făcea apariţia. Deja se consolase cu ideea că viaţa ei personală va fi bulversată de intruziunile unor străini ahtiaţi de senzaţional şi profit, bineînţeles. Deşi avea succes, niciodată nu a uitat de unde a plecat. Era o fată obişnuită, cu o familie înglodată în datorii, iar faptul că în prezent defila la Săptămânile Modei pentru case de modă celebre cum ar fi Ralph Lauren, Diesel, Versace, Emilio Pucci, Dolce & Gabana, Missoni, Prada sau Chanel nu însemna că şi-a pierdut identitatea. Era aceeaşi fată naturală, cu părul lung în inele ce-i curgeau pe umerii rotunzi şi delicaţi, cu gâtul lung şi subţire ce amintea de plutirea unei lebede, ochii mari şi sugestivi ce aruncau ocheade uşor interzise, pe sub genele frumos migdalate. Trăia visul oricărei adolescente sau femei, acela de a fi adulată de mulţimi de oameni. Şi ce era mai important, avea posibilitatea să-i ajute pe ai ei să scape de datorii, de sărăcie. Când lua câte o pauză de la defilări şi contracte de sute de mii de dolari, se distra pe catwalk-ul Victoria’s Secret sau în sânul familiei. Uneori, preocupările ei sunt la fel de fireşti ca ale fiecărei femei, adică găteşte, face piaţa sau menajul. Alteori, face curse cu avionul aşa cum tanti Felicia, vecina ei de acasă, merge zilnic la piaţă. A devenit o rutină! Iniţial avea inima strânsă, îndoită, dar s-a obişnuit, aşa cum te obişnuieşti cu orice pe lumea aceasta. Puterea obişnuinţei se insinuase pe sub pielea ei, fără să o anunţe în prealabil. Se integrase într-o lume inaccesibilă, dură, cu un limbaj propriu. Dar, reuşise! Era ceea ce conta!
Mulţi bărbaţi au remarcat-o încă de când anatomia ei era neîmplinită, de când era o femeie-copil şi încrunta din sprâncene la orice subtilitate ce avea conotaţii sexuale. Avea o intuiţie înnăscută şi aprecia acele lucruri simple ce compun bogăţia vieţii, valorile învăţate în casa părintească şi credinţa în Dumnezeu. Chipul ei cerea o afecţiune profundă, mângâieri sofisticate ce insinuau o capacitate de dragoste de vodevil. Îmbina acea doză de inteligenţă şi sex appeal ce o făcea o Lolită dorită de toţi. Deşi unii o clasau din capul locului drept o persoană cuminte, era de ajuns să-i privească intens şi să se cambreze într-una din pozele de defilare, iar fantezia bărbaţilor avea frâu liber la interpretări. Părul lung, şaten deschis, cu sclipiri diamantine ca în reclamele pentru şampon, îi încadra faţa încă juvenilă ce se încăpăţâna cu intransigenţă să rămână proaspătă şi tânără. Cum a ajuns celebră şi în cluburi fashion exclusiviste? Era una din întrebările preferate pe care ziariştii hulpavi i le adresau şi mereu răspundea cu calm: cu multă muncă, atitudine şi respect faţă de atuurile personale. Frumuseţea naturală trebuie întreţinută şi ea ştia câteva secrete transmise din generaţie în generaţie, de la mama şi bunica ei. Tratamentele de întreţinere, de la ten şi păr, până la corp şi ţinută erau respectate cu sfinţenie. Prima regulă ca totul să fie în armonie, este stabilirea unui stil de viaţă sănătos – dietă, ore de somn, reglarea problemelor părului sau tenului, metodele de îngrijire alese. Ştia că felul în care arată când defilează face diferenţa între a obţine un contract bun sau a rămâne în anonimat. Astfel, a optat mereu pentru produsele româneşti de calitate ale firmei Farmec, care avea 120 de ani de tradiţie în spate şi care se afla la limita dintre produsele cosmetice de înfrumuseţare şi cele farmaceutice. Şi mama şi bunica ei au folosit produse Farmec şi mereu i-au povestit cum veneau vedete internaţionale la noi în ţară pentru a se trata cu produsele cosmetice din domeniul gerontologiei şi nu numai ale Anei Aslan, cunoscuta savantă româncă. Găsea mereu în dulapul cu cosmetice, produse ale brandului românesc de care era mândră şi pe care îl promova în rândul colegelor ei, aşa zisa cutiuţă cu farmece: Gerovital, Aslavital, Doina, Athos, Obsesie, Farmec. Faptul că din 2002 originalitatea şi calitatea produselor Farmec au fost recunoscute oficial prin Certificatul de Calitate ISO 9001:2008 nu a făcut decât să confirme ceea ce ştia deja: că trebuie să aibe încredere în produsele româneşti, doar era româncă get-beget! Şi era mândră că poate duce faima frumuseţii româncelor peste hotare şi poate promova produsele româneşti! Gama Gerovital Plant Tratament este preferată în îngrijirea părului, de fiecare dată. Sănătatea părului vorbeşte despre frumuseţe şi încredere, despre ce tip de îngrijire preferi şi despre ce probleme ai.
Ştia prea bine că nu putea apare cu părul deteriorat, uscat de la frecventele vopsiri sau coafări sau cu fire căzute pe haine peste limita normală. În ultimul timp avusese probleme cu modificarea firului de păr accelerată de vopsirile repetate şi produsele de styling, un must have al lumii fashion. Intrase în acest iureş nebun al înfrumuseţării rapide din spatele scenelor luminate de blitzuri, dar deteriorarea părului începuse să o îngrijoreze. Avea nevoie de un tratament intens de regenerare. Trebuia să aleagă produse intens hidratante care au rolul atât de a întări cât şi de a reface firul de păr. Astfel, a descoperit şampoanele şi balsamele cu rozmarin, keratină, mesteacăn, ulei de ricin, provitamina B5, vitaminele A şi E, petroleum, kit-ul de tratament pentru regenerarea părului sau  şampoanele anticădere. Deşi a fost nevoită să renunţe pentru o perioadă scurtă de timp la placa de păr, la ondulator şi uscător şi a folosit măştile reparatoare cu rol de tratament, s-a simţit mai femeie ca niciodată pentru că şi-a amintit de mama şi bunica ei, care procedau la fel când aveau probleme. Stătea câteva minute bune cu masca regeneratoare pe păr încât principiile active să fie complet absorbite, iar prosopul încălzit pe care îl punea deasupra deschidea porii pentru absorţie şi o relaxa. Iubea momentele acestea de răsfăţ, ca orice femeie care se respectă. După ce lăsa părul să se usuce liber, folosea un ser pentru protecţia vârfurilor, tot din plante şi care avea un parfum fresh, revigorant. Transformarea după un asemenea tratament era vizibilă. Părul era hidratat, avea o strălucire naturală, iar încrederea în propriile forţe revenea. Din nou ieşea radioasă pe podium, iar părul ei ţesea poveşti în jurul lui. Şi era un tratament la care avea acces orice femeie, era natural şi eficient! De aceea, când a primit oferta celor de la Farmec să le facă reclamă, a acceptat imediat, bucuroasă că poate promova ceva ce foloseşte cu adevărat.
În loc să ţină diete drastice cum obişnuiau multe colege de-ale ei, prefera să mănânce sănătos şi să practice sport. Deşi zilele ei erau pline de evenimente diverse, nu uita să iasă cu prietenii, să se distreze, să petreacă ceva timp cu familia.
Impresia de seriozitate şi de rezonabil pe care ţi-o dădea această femeie, era oarecum în contrast cu supleţea felină şi frumuseţea rară pe care ţi le sugerau la o analiză mai atentă şi concura cu toate drepturile la imaginea de femme fatale pe care societatea şi-o crease în timp. Pentru că e nevoie de timp pentru a se sedimenta o imagine aşa laborioasă şi selectă. Însă, orice femeie care se respectă poate concura la acest titlu, depinde şi de auditoriu…
Iar părul, părul acela mătăsos, senzual te chema pe tonalităţi diferite, te înnebunea, te domina cuminte…
Text scris în cadrul competiţiei Superblog 2013. Vă salut cu drag pe toţi! 🙂
Diana

Excelent scris! Si convingator! Cum ar putea rezista cineva tentatiei de a avea par frumos intr-un mod atat de simplu? 🙂
Altfel spus: chiar cele care nu folosesc produsele ar trebui sa le incerce, nu sa le refuze pe motiv ca au incredere in nu stiu ce marca. Pana nu incercam, nu stim!
Succes!

Anonim

Faptul ca tu ai scris despre la femme fatale de ziua mea,o iau ca pe un semn :))
E Monica Bellucci in imagine,cred? Alta Balanta seducatoare si fermecatoare,de fapt cele doua femei care mie imi plac cel mai mult sunt ea si Catherine Zeta Jones,amandoua aceeasi zodie,si-mi placeau dinainte de a sti,asa ca nu le-am asociat zodiei.

Nu stiam ca scrii si tu pentru Superblog! Succes si inspiratie! 🙂

Liliana

@Silving,
mă bucur că am reuşit să te surprind într-un mod plăcut, tocmai de ziua ta! 🙂 Da, e Monica Belluci, una din cele mai frumoase femei din lume, o femeie fatală prin excelenţă, care face trecerea spre femeia de lângă noi, cea care ştie să-şi valorifice atuurile personale! Farmec e pentru toată lumea, doar! 😀
Sunt şi eu înscrisă pentru superblog, credeam că ştii! :)Mulţumesc pentru încurajări!

Succes şi inspiraţie şi ţie!:)

Dă-i un răspuns lui Anonim Anulează răspunsul